راه واقعی کجاست

راه واقعی کجاس؟
-
راه واقعی این جاس!
کجاس؟
-
این جاس دیگه!
پس چرا من نمی بینم؟
-
همه ی راه ها که دیدنی نیست.
نه همه باید دیده بشن!
-
تو وقتی سرت درد می کنه می بینی درد سرت رو؟
نه ، ولی این چه ربطی داره؟
-
ربطش به اینه که ما همه چیز رو محض دیدن می دونیم!
خوب اگه بخوابم درکش کنم باید چه کار کنم؟
-
کاری نداره اون چشمای قشنگت رو ببند.
همین؟
-
نه ، بعد تو دلت به اونی که همیشه تو دلت احساس خوب می ده توجه کن
نفهمیدم!!
-
همه ی ما تو قلبمون یه یاور داریم که مارو به کارهای خوب دعوت می کنه!
من که حسش نمی کنم!
-
شاید این قد به حرفش گوش نکردی ، قهر کرده!
می شه باهام آشتی کنه؟!
-
آره با حقیقت دلت ، با صفای باطنت از خدا بخواه بهت نشون می ده!
من تا حالا این جوریش رو حس نکرده بودم!!!
-
آخه ما همش تو مادیات و ...فرو رفتیم.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:52---23 بهمن 1391
سلام
ازت خواهش میکنم اگه دلنوشته ای یا شعری برای امام زمان (عج) داری بیا توی وبم برام بنویس تا توی پست به اسمت قرار بدم
کمک کنید با هم وب پر باری داشته باشیم
منتظرم
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, | 20:42 | نویسنده : عشق ثارالله |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.